Bij CoManage een waaier van mogelijkheden voor je administratie    

Eenvoudig factureren en slim je administratie fixen? Check!

Geen gedoe, maar duidelijk en praktisch. Als bedrijf of freelancer is tijdverlies voor jou een no go? Dus ook bij je administratie! Je wil snel offertes maken, eenvoudig factureren, overzichtelijk al je administratieve rompslomp managen. Kortom: dat het vooruitgaat.

Ontdek daarom snel alle functionaliteiten van CoManage.
Dat zijn 6 praktische programma’s in één slimme online tool. En… start!

Factureren wordt zóóó eenvoudig. Simpel toch?

Op computer of mobiel: waar je ook gaat of staat, met CoManage heb je de facturatie en administratie van je bedrijf altijd bij de hand. Welk device je ook gebruikt, CoManage werkt hetzelfde op je laptop, computer, tablet of smartphone.

Met CoManage een facturatieprogramma op je computer én in je broekzak
 
Invoice overzicht afbeelding  

Factureer foutloos. Moeiteloos.

Twee keer, of nee: ontelbare keren hetzelfde doen? No thanks. Liever alles automatisch? Yes, please! Zo vult CoManage de factuur- en vervaldatum al voor je in en kun je andere gegevens met één klik ophalen. BTW, (sub)totalen, kortingen: al die berekeningen gebeuren automatisch. Zonder moeite. Zonder fout. Graag gedaan.

Gebruiksvriendelijke interface: tijdwinst met ‘n smile.

Sssmile! Want met CoManage maak je digitale facturen voortaan simpel, supersnel en met de glimlach. Zo haal je met één klik de gegevens van je klanten op uit het ingebouwde CRM-systeem. Net zoals de prijzen van je producten of diensten. En dat allemaal standaard in één tool. Zo wordt administratie wél een plezier.

CoManage BTW actief scherm CoManage factuurstatus scherm CoManage factuurlijnen scherm    

Nóg vlotter werken? No prob. Dankzij de naadloze integratie met deze apps.

Deze slimme apps werken vlot samen met CoManage. Zo boek je in je administratie extra tijdwinst.

Codabox logo
DizzyData logo
Clicksend logo
Stripe logo
Mollie logo
WooCommerce logo
CoManage_animated_4

Jouw sales boosten, dat zit in ons (CRM) systeem.

Bij de klant, op de zaak of in je zetel? Maakt niet uit waar je actie wil ondernemen: met ons ingebouwd CRM-systeem heb jij heel je klantenbestand altijd bij de hand. Dat werkt zoveel makkelijker. En veiliger. Want alle gegevens van je klanten bewaren we veilig in de cloud. Nóg een voordeel ten opzichte van Word of Excel!

 

Nieuwe klant? Hoera! In 1-2-3 zit-ie in je CRM.

Het btw-nummer. Da’s alles wat je nodig hebt om je nieuwe klant aan je CRM-systeem toe te voegen. Automatisch vult CoManage alle andere gegevens van het bedrijf aan. Offerte of factuur maken? Jij hebt instant de juiste gegevens.

Heb je al een Excel-klantenbestand? Push the button. Want met één knop kan je dit in je CoManage CRM importeren!

CoManage is helemaal op maat van kleine bedrijven en freelancers    

Klein bedrijf of freelancer: CoManage zit je als gegoten.

Werk je alleen, heb je enkele personeelsleden of verwacht je een sterke groei? CoManage werkt precies op jouw maat. In ons CRM-systeem maak je exact zoveel accounts voor je medewerkers aan als nodig. En je betaalt slechts 7.5 euro per maand per gebruiker. Peanuts, toch? Zeker met al de tijd die je team wint met administratie. En bij elke persoon of bedrijf kan je notities toevoegen. No way dat je nog iets belangrijks vergeet.

De CoManage support contacteren
De CoManage support contacteren

Probleem? Vraag? Avond of weekend: we helpen je als je ons nodig hebt.

Loop je vast met je facturen of offertes? Of heb je een prangende vraag of verzoek voor het support team? Start een gesprek via onze chat, of stuur een mailtje naar support@comanage.me. Zelfs in het weekend en de late uren helpen we jou met plezier verder!

   
🚀
Gebruik net zoals 1500 andere bedrijven CoManage en vereenvoudig je administratie!
Test 14 dagen gratis
zonder aankoopverplichting 👍